Підлокітники - з посиленого чорного поліпропілену регулюються в різних напрямках: вгору/вниз, від крісла/до крісла.
У даній моделі встановлений сучасний механізм гойдання Tilt. Цей популярний механізм забезпечує можливість переривати роботу чи гру приємними сеансами розслаблення, не встаючи з улюбленого крісла. Механізм досить просто відрегулювати під певну вагу користувача за допомогою декоративного гвинта під сидінням. Газліфт допоможе встановити оптимальну для вашого зростання висоту сидіння.
Висока спинка - цей параметр дуже важливий, якщо ви проводите у кріслі більше 2 годин поспіль. Така спинка сягає рівня плечей користувача, це дозволяє розслабити плечовий пояс. Кут нахилу спинки крісла регулюється як у автомобільному сидінні та фіксується навіть у горизонтальному положенні, що дає можливість повністю розслабитися. Профільована спинка – спинка, що має анатомічно правильну форму, що повторює природний вигин хребта, що створюється кривизною поперекової опори та вигин грудного відділу хребетного стовпа. Така спинка дозволяє зберігати природний кровотік для живлення хребта та головного мозку. Що благотворно позначається на здоров'ї та самопочутті.
Профільоване сидіння - анатомічно правильне сидіння, що забезпечує максимальний комфорт та турботу про здоров'я, адже на такому сидінні не відбувається передавлювання судин та застою крові (у внутрішніх органах).
Як оббивку крісел ExtremeRace використовують високоякісну екошкіру. Цей вид матеріалу відрізняється стійкістю до механічних впливів. Широка хрестовина – крісло має більшу стійкість при відхиленні. Прогумовані колеса для безшумного пересування крісла по різних поверхнях.
У серії ExtremeRace у комплекті з кріслом йдуть поперековий валик та подушка-підголовник. Обидві подушки мають анатомічну форму та кріпляться за допомогою спеціальних ремінців.