Гарантія

Гарантія:
На всі товари, інтернет-магазину надається гарантія терміном 12 місяців з моменту продажу за умови правильної їх експлуатації.
Для клієнтів нашого магазину ми надаємо послуги професійного ремонту офісних і домашніх меблів, а також крісел і стільців.
Ми є офіційними представниками всіх компаній, продукція яких представлена ​​в магазині і реалізуємо всі гарантійні зобов'язання фірм-виробників.
Якщо Ви виявили при покупці виробничий дефект, то ми протягом гарантійного терміну усунемо його безкоштовно.
Наш інтернет-магазин працює згідно з законом «Про захист прав споживачів», який координує відносини між споживачами товарів і продавцями, виробниками, виконавцями, встановлює права споживачів та знаходить інструмент реалізації державного захисту їх прав.
При отриманні товару, Ви повинні відразу перевірити дзеркала і скла на предмет цілості, відсутність подряпин і відколів.
Якщо Ви виявили порушення упаковки, то потрібно переглянути комплектність і склад вкладеного.
Якщо Ви здійснюєте складання меблів самостійно, то Вам, в першу чергу необхідно оглянути всі деталі (якщо Ви виявили брак, то призупините збору меблів і повідомте нам).
 
Умови гарантійного обслуговування:
При виникненні гарантійного випадку необхідно:
- зробити 4-5 фото пошкоджених деталей.
- скласти докладний опис поломки, вказавши, яку деталь слід замінити.
- відправити всю інформацію на пошту super-mebli@ukr.net
- подзвонити по одному з телефонів, зазначених на сайті.
- від Вас вимагається наявність товарного чека або накладної.
- термін виконання рекламації до 30 днів.
 
Повернення товару:
Покупець має право обміняти або повернути товар належної якості в терміни, встановлені законом «Про захист прав споживачів».
У разі повернення або обміну товару належної якості, доставка в обидва кінці здійснюється за рахунок покупця.
Товари, виготовлені за індивідуальним замовленням, поверненню і обміну не підлягають.
Обміняти товар або повернути його вартість можливо, якщо:
- є в наявності товарний чек або видаткова накладна,
- якщо немає пошкоджень упаковки товару і збережені фабричні ярлики,
- якщо товар не використовувався і не був в збірці (монтажі).
Ці критерії сформовані відповідно до чинного законодавства України і не обмежують законних прав покупця.
 
На що гарантія НЕ поширюється?
- Пластикові втулки кріплення роликів, заглушки на ніжки стільців. Оскільки втулки є витратним матеріалом.
- Пластикові декоративні чохли і елементи їх кріплення (чохол на газ-ліфт, чохол на хрестовину).
- Оббивні матеріали (механічні пошкодження, потертості, пропали, розриви).
- Механічні пошкодження на поверхні хрестовини і підлокітників (подряпини, відколи, вм'ятини).
- Знос втулок пластикових столиків ІСО, ЕРА (столики можна виймати і перевантажувати (сідати, спиратися).
- Поломка декоративних гвинтів (ручки) (закручувати декоративні гвинти слід помірно, не доводячи зусилля до розриву пластика).
- Меблі використовувалася з порушенням правил і норм експлуатації,
- Відновлення і самостійний ремонт меблів покупцем,
- Меблі пошкоджені в результаті теплового, хімічного, механічного характеру, дії домашніх тварин,
- Змінено покупцем конструкція виробу або комплектуючих,
- Відсутні товарний чек або видаткова накладна,
- Присутні дефекти, які були відомі покупцеві до продажу, і через які покупець отримав індивідуальну знижку.
 
** Виробники можуть вносити зміни в технічні характеристики і комплектацію виробів без попереднього повідомлення.
 
У разі виникнення будь-яких питань з приводу гарантії на нашу меблі, а також з питань повернення та обміну, Вам необхідно зв'язатися з нашими менеджерами.
Створення Інтернет магазинів